پرش به محتوا

ورود به دنیای هوش مصنوعی

ابزار گرامرلی (Grammarly) که برای بررسی و عیب‌یابی متون نوشته از آن استفاده می‌شود، نام خود را رسماً به «Superhuman» تغییر داده است.

تغییر برند گرامرلی

براساس بیانیه رسمی این شرکت، اکنون گرامرلی به‌همراه Coda ،Superhuman Mail و دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی جدیدی به‌نام Superhuman Go در مجموعه «Superhuman» در دسترس هستند. این مجموعه هم‌اکنون برای تمام کاربرانی که اشتراک گرامرلی پرو را خریده‌اند ارائه شده است.

دستیار Superhuman Go تا 1 فوریه 2026 بدون هزینه اضافی در دسترس مشترکان خواهد بود، اما قیمت آن بعد از این تاریخ هنوز اعلام نشده است.

نام جدید گرامرلی از اپلیکیشن ایمیل‌نویسی مبتنی بر هوش مصنوعی Superhuman Mail گرفته شده است که در ماه ژوئن توسط خود Grammarly خریداری شد. در دسامبر 2024 نیز اپلیکیشن Coda که یک ابزار فضای‌کاری مشترک است، توسط گرامرلی خریداری شده بود. اکنون تمام این ابزارها از طریق برنامه جدید Superhuman قابل دسترس هستند.

نکته قابل‌توجه اینکه گرامرلی حتی لوگوی خود را تغییر داده تا هویت جدیدش به‌عنوان یک برند هوش مصنوعی را نشان بدهد.

«نوآم لوینسکی»، مدیر ارشد محصول Superhuman، در مصاحبه‌ای با The Verge گفته است:

«این یک تغییر پیچیده و واقعاً ترسناک است. اما واقعیت این است که برند گرامرلی از بین نمی‌رود. وظایفی که Superhuman Go قادر به کمک به انجام آنها است، بسیار گسترده‌تر و وسیع‌تر از آنچه است که محصول اولیه Grammerly Go قادر به انجام آن بود، چون عمدتاً بر کاربردهای نوشتاری متمرکز بود.»

پس از تغییر برند شرکت، ابزار نوشتاری مستقل Grammarly همچنان در دسترس خواهد بود، اما در اولویت پایین‌تری قرار دارد، چراکه تمرکز اصلی Superhuman ارائه یک پلتفرم کاری مبتنی بر دستیار هوش مصنوعی است که در هر تب مرورگر شما فعال بوده و به اندازه کافی در جریان کارها قرار دارد تا پیشنهادات مفیدی ارائه دهد.

در یک ویدیو نمایشی، شرکت می‌گوید که با ارتباط به بیش از 100 اپلیکیشن، می‌تواند کمک‌های موضوعی، مانند برنامه‌ریزی جلسات براساس دسترسی به تقویم تقویم گوگل را انجام دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *